piątek, 27 kwietnia 2018

Schleich 2018 - Konie Quarter klacz i ogier

Figurki firmy Schleich - klacz i ogier rasy Quarter Horse - nowości 2018



Kasztanowata klacz nr 13852 ma zaplecioną grzywę z żółtymi gumkami. Jej ogon nie jest zbyt długi, ale jest ciekawie przechylony na bok.


Koń ma niewyraźną gwiazdkę na czole oraz białą odmianę na lewej tylnej nodze.


Model ma lekkie cieniowanie oraz przyciemnione chrapy.


Ogier nr 13853 pokazany jest w galopie. Jest maści jeleniej, a jego grzywa i ogon są rozwiane.


Jedyna odmiana to gwiazdka na czole.


Tak wygląda cała rodzina. Źrebaka opisywałam już wcześniej, można o nim poczytać tutaj: Schleich koń rasy Quarter Horse źrebię


Nie wiem jak Wam, ale mnie te figurki niezbyt przypominają rasę, ale bez wątpienia są urocze.


Ja już je przygarnęłam :)
Schleich 2018 (i nie tylko) można zakupić na Monocerus.pl

Od jutra będą się tam pojawiać też nowości Breyer, więc zapraszam serdecznie :)
Papatki!

9 komentarzy:

  1. Mi się oba konie podobają i na 100% zagoszczą w Tatersalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super bo ja codziennie odwiedzam po kilka razy Tatersala, ale nie pozostawiam po sobie śladu:( Morze kiedyś zostawie:) Więc czekam aż koniki przyjadą do Tatersala i zagnieżdżą się tam na 100℅.

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    2. A a co do twojego bloga to niech karzda weźmie w teren jednego ze swoich ulubieńców;)

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
  2. Zakochałam się w nich:O Są przeurocze a zwłaszcza ogier i źrebię! Miał być teraz post o schleich bayala, ale nie obrarzam się że go nie zrobiłaś, ponieważ te kniki są prześliczne! Potrzebowałam zdjęć ogiera bo na zdjęciach promocyjnych wyglądał jakby miał za wysoko podniesiony zad.

    Pozdrówki Aneta=)!
    P.S. Czekam na post o schleich bayala i mam nadzieje że to przeczytasz i coś mi odpiszesz;)
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka.

    Pozdro od Zuzki koniary

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie podobają mi się kopyta i pęciny u schleich 2018 :/ Ogier wygląda jak ten Appaloosa 13732. Poza tym wszystkie tegoroczne konie są takie... Nijakie. Zlewają mi się wszystkie w jedno. Nie wyróżniają się niczym, ani ciekawymi pozami, ani szczegółowością, jakimiś niezwykłymi cechami czy wyjątkowo ładnym malowaniem. No meh. Nie wiem, kogo oni tam zatrudniają, szczególnie jako rzeźbiarza. Jestem mocno zawiedziona tym rokiem.
    Może w 2019 firma poprawi swoje błędy.
    ~Gabrielle

    OdpowiedzUsuń
  5. Klacz rzeczywiście nie przypomina rasy, ale ogier moim zdaniem trochę podobny :) mi się bardzo podobają oba modele, mam zamiar kupić ogiera - kiedyś pewnie i klacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogierek cudeńko!!!Po prostu cudny!!!!:-D Klaczka taka sobie.....Ale zagoszczą w mojej kolekcji i w stajni

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam klacz i właśnie zamówiłam ogierka!�� Źrebaczek też u mnie mieszka. W końcu to rodzinka!�� Ogier jest piękny!��
    Konie rasy jeleniem są piękne...według mnie oczywiście!��
    ♥️Pozdrawiam♥️
    Miało być na środku...��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)