poniedziałek, 12 lutego 2018

Schleich 2018 - Quarter Horse źrebię 13854


Nowość 2018  - figurka firmy Schleich koń rasy Quarter Horse źrebię gniade (klaczka) numer katalogowy 13854 (Quarter Horse Foal).


Źrebaczek pokazany jest w pozie stojącej i opiera się wszystkimi kopytami na ziemi. Jego głowa jest lekko skierowana w prawą stronę, a ogon zawadiacko podniesiony.


Konik jest maści gniadej, lekko pocieniowanej, a sierść jest wyrzeźbiona. Lekko zaznaczone są także strzałki pod kopytami, kasztanów brak (ale to już nas u tej firmy nie dziwi).


Klaczka ma gwiazdkę na czole i jest to jedyna odmiana na sierści.


Nie mam jeszcze nowych dorosłych koni Quarter z roku 2018, dlatego źrebaczek pozuje ze starszymi modelami tej rasy - klaczą Quarter nr 13251 produkowaną w latach 2001 - 2008 oraz ogierem Quarter nr 13650 z lat 2009 - 2013.


Na dole porównanie z kasztanowatym źrebakiem tej samej rasy, ale firmy CollectA nr 88587. W porównaniu z firmą CollectA opisywana dziś nowość wygląda mniej realistycznie, ale według mnie jest jednym z ładniejszych nowych modeli firmy Schleich. Może i ma trochę za grube nogi i za duże kopytka, ale i tak jest bardzo uroczy.


A tutaj jeszcze porównanie z modelami źrebaków w innych skalach.
Od największego do najmniejszego:
Breyer Traditional, Breyer Classics, Schleich, Breyer Stablemates oraz Breyer Mini Whinnies.


Ładna różnica w wielkości, prawda? :D

Pozdrawiam i zapraszam także na strony:

Sklep z figurkami koników różnych firm (Breyer, CollecA, Schleich, Mojo itp.):

Oficjalną stronę z wiadomościami z Monocerusa, gdzie publikuję info na temat modeli, które były, są lub będą do kupienia na sklepie:

Papatki!

3 komentarze:

  1. Mnie się tam ten maluch podoba, no wiesz, mam 20 koni, choć to nie dużo, ale jednak. Przyznam chciałam bym przyjąć go do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Źrebak jest uroczy, podoba mi się, chociaż raczej do mnie nie trafi ;-) Collecta bije Schleich na głowę i w tym wypadku :-P
    Pozdrawiam
    K.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... W sumie:zastanawiam się nad jego kupnem i ten opis pomógł mi w podjecpo decyzji. Trafi do mnie :) Coś do ciebie:twój blog bardzo pomaga, można się z niego o figurce dużo dowiedzieć. Piszesz krotko i zwiezzw na twtem, co jest latwiejsze do przeczytania niz 500 linijkowy opis, a na dodatek latwiej sie czegoś dowiedzieć, (na przykładzie 500 linijkowego opisu, zapomni ssi co tam było napisane) Dziękuję że jesteś tu dla nas i tak wiele pomagasz. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)